جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پیش بازی یوونتوس - کالیاری : تورینی ها و رویای یک دبل دلنشین

Juventus celebrating

آنتونیو کنته در بازی اخیر تیمش برابر پالرمو سرانجام پس از سپری کردن محرومیت 4 ماهه رسما به نیمکت سرمربی گری تیمش بازگشت؛ این بازگشت او با پیروزی 1-0 برابر پالرمو از هفته شانزدهم سری آ ایتالیا همراه بود؛ اما حالا آنتونیو کنته در دومین حضور این فصل خود برروی نیمکت مربیگری بینکونری می بایست تیمش را برای میزبانی از کالیاری در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا آماده کند.

جیانلوئیجی بوفون به نیمکت منقل خواهد شد و مارکو استوراری جای خالی او را در ترکیب پر خواهد کرد تا فرصت درخشش در درون دروازه را داشته باشد. در حالی که آندره آ پیرلو یکی دیگر از بازیکنانی است که در این بازی استراحت خواهد کرد و پاول پوگبا به جای او از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد.

با تمام این اوصاف در خط حمله دو گزینه وجود دارد.الساندرو ماتری و میرکو ووچینیچ رهبری خط حمله را در بازی برابر پالرمو بر عهده داشتند؛ اما حالا برای بازی چهارشنبه شب از مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا سباستین جووینکو و فابیو کواليارلا جایگزین این دو بازیکن در خط حمله خواهند شد.

در سوی دیگر کالیاری امیدواراست تا شکست 2-0 اخیرش برابر کیه وو را جبران کند .این تیم که در حال حاضر در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی سری آ قرار گرفته حالا برای این بازی حساسس ظاهرا به یکی از بازیکنان کلیدی خود در پست بازیسازی در میانه میدان استراحت خواهد داد,آندره ا کوسو به احتمال فراوان در این بازی به دلیل استراحت حضور نخواهد داشت و این موضوع به معنای استفاده از پابلو کپلینی ستاره سابق پنیارول و تیم ملی زیر 20 ساله های اروگوئه است که این فرصت برای او فراهم می شود تا برابر یوونتوس در تورین بدرخشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->